|
421
EYLÜL-EKİM 2021
|
 |
-
Doğanay Tolunay, Prof. Dr., İstanbul Üniversitesi - Cerrahpaşa Orman Mühendisliği Bölümü
-
Burçin Altınsay Özgüner, Mimar
-
Ayşen Ciravoğlu, Prof. Dr., YTÜ Mimarlık Bölümü
-
Gürkan Okumuş, Mimar, Uludağ Üniversitesi Mimarlık Bölümü Doktora Öğrencisi
-
Ayşin Zoe Güneş, Kültürel Projeler Direktörü. Virtual Projects
-
Çağlar Samancı, Mimarlar Odası Uşak Temsilciliği Başkanı
-
Özgün Özçakır, Dr., Hollanda Araştırma Enstitüsü
-
Burak Altınışık, Doç. Dr., Pamukkale Üniversitesi Mimarlık Bölümü
-
[1]
Galip L. Yalman, Siyaset Bilimci, Doç. Dr., ODTÜ Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü Emekli Öğretim Üyesi
-
Efsun Ekenyazıcı Güney, Dr. Öğr. Üyesi, Bahçeşehir Üniversitesi İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü
Hande Tulum, Dr. Öğr. Üyesi, Bahçeşehir Üniversitesi İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü
-
Aslıhan Günhan, Cornell Üniversitesi Mimarlık Tarihi Doktora Programı Öğrencisi
-
Merve Şanlı, Mimar, AnkaraAks Uluslararası İlişkiler Koordinatörü
KÜNYE
|
|
 |
MİMARLIK DÜNYASINDAN
UNSPOKEN ISSUES IN ARCHITECTURAL EDUCATION // MİMARLIK EĞİTİMİNDE KONUŞULMAYANLAR
Doğu Akdeniz Üniversitesi Mimarlık Fakültesi, 14-15 Nisan 2022 tarihlerinde Gazimağusa’da (KKTC), “Unspoken Issues in Architectural Education // Mimarlık Eğitiminde Konuşulmayanlar” temalı uluslararası bir konferansa ev sahipliği yapıyor. Konferans, akademisyenler, mimarlar ve öğrencileri bir araya getirmek ve mimarlık eğitimini farklı açılardan tartışabilmeyi hedefliyor. Bu çerçevede, konferansta tasarım, mimarlık, sanat ve mimarlık tarihi, mühendislik, kentsel ve kültürel çalışmalar, sosyoloji, çevre bilimi ve eğitim alanlarındaki akademisyen, mimar ve öğrencilerden bildiri sunuşlarına yer veriyor olacak. Konferans, “Çeşitli Ortamlar”, “Dinamik Felsefe” ve “Çelişkili Eğitim” ana temaları ile mimarlık / iç mimarlık eğitiminde çeşitli kritik konularda tartışmalara öncülük etmeyi amaçlıyor. Konferansa ilişkin detaylı bilgiye https://architecturaleducation2022.emu.edu.tr/en adresi üzerinden erişilebilir.
Bu icerik 3418 defa görüntülenmiştir.
|
 |
|
|