Ana Sayfa İletişim Linkler
E-EĞİTİM GİRİŞİ

      SMGM Nedir?
      SMGM Yöntemi
      SMGM'nin Kuruluş Amacı








SMGM Eğitim / Etkinlik Talep Formu
SMGM Eğitim / Etkinlik Katılımcı Formu
SMGM Eğitim Değerlendirme Formu
SMGM Eğitim / Etkinlik Teslim Formu


      2024-2026 Çalışma Programı
      2022-2024 Çalışma Programı
      2020-2022 Çalışma Programı
      2018-2020 Çalışma Programı
      2016-2018 Çalışma Programı
      2014-2016 Çalışma Programı
      2012-2014 Çalışma Programı
      2010-2012 Çalışma Programı
      2008-2009 Çalışma Programı

ArchiCAD 10

(Sadece Konya Şubesi’nde verilecektir)

Hazırlayan          : İzmir Şubesi
Kurgulayan        : Ender Aydın, Mimar, Bilişim uzmanı
Süre / Kredi        : 48 saat / 15 kredi
Katılımcı Sayısı  : en çok 12  kişi
Donanım             : Beyaz tahta, Bilgisayar

Amaç:
Eğitim, Graphisoft ArchiCAD’i “en alt seviye”den “orta seviyenin üstü bir seviye”ye kadar yetkin kullanıcılar yetiştirmek, mimarların tasarım, çizim ve sunum süreçlerinde, ağırlıklı olarak “mimari çözümler” sunan güçlü bir araç kullanabilmelerine olanak tanımak amacını taşımaktadır. Hedef kitlesi mimarlar olan eğitimde yazılım, iki ve üç boyutlu tüm komutlarıyla tanıtılmakta ve uygulamalar aracılığıyla eğitim pekiştirilmektedir.

İçerik:
1. ArchiCAD hakkında genel bilgilendirme; üretici firma, sistem gereksinimleri, yazılımın çalışma
mantığı, hedef kitlesi vb.
2. Arayüz tanıtımı, genel ayarların yapılması,
3. Şablon ve ArchiCAD geçerli ayarlarına hakimiyet,
4. İki boyutlu çizim araçlarının tanıtımı, uygulamalar,
5. Çizim aşamasındaki yardımcı araçların tanıtılması,
6. Hareket komutları,
7. Üç boyutlu çizim araçlarına geçiş, bir uygulama projesine başlangıç,
8. Mimari çizim standartları kapsamında ilgili araçların öğretilmesi (kesit, cephe, plan, detay,
ölçülendirme)
9. Üç boyutlu ekran üzerinde çizim yapma imkanları,
10. Obje üretilmesi,
11. Metraj uygulamaları,
12. Baskıya yönelik her tür kağıt ve pafta düzeni ayarları, uygulamalar,
13. Katı model işlemleri,
14. Görselleştirmeye yönelik komutlar (kamera, ışık) ve render